Navigere opp
Logg på
Hjelp (nytt vindu)
Hopp til hovedinnhold

Rådmannskontor

 

Rådmannskontoret ivaretar oppgaver som økonomiplan og budsjett, personalsaker. Rådmannskontoret er sekretariat for formannskap, kommunestyre, arbeidsmiljøutvalg og administrasjonsutvalg.

 
I mai 2008 gikk Meråker kommune over til fullelektronisk arkiv. Papirbasert arkiv i perioden 1978  til mai 2008 finnes i kommunens fjernarkiv på rådhuset.  Arkivmateriale fra før 1978 er avlevert til kommunens depot hos Interkommunalt Arkiv Trøndelag Iks som holder til  på Dora i Trondheim.

Oppdatert: 07.01.2011 14:56

 
Meråker Kommune
7530 Meråker. Telefon: 74813200. E-post: postmottak@meraker.kommune.no Org.nr: 835231712
Åpningstider: 08.00 - 15.30 | Infotorg 09.00 - 15.00 | Nettstedskart
Meråker Kommune
7530 Meråker. Telefon: 74813200. E-post: postmottak@meraker.kommune.no Org.nr: 835231712