Navigere opp
Logg på
Hjelp (nytt vindu)
Meråker kommune - Kunngjøringer - Nå starter vi med digital post fra kommunen
Hopp til hovedinnhold

Nå starter vi med digital post fra kommunen

 Meråker kommune har nå startet med å sende post til innbyggere og næringslivet digitalt.

​Vår kommune er blant landets første kommuner som tilbyr digital postforsendelse til sine innbyggere og næringsliv.
Vi starter med brev fra sentraladministrasjon, herunder personalsaker. Tjenesten utvides etter hvert med flere sakstyper.
altin.png

Når vi sender post til deg, får du varsel på SMS og/ eller e-post om at du har fått digital post i Altinn. Det er derfor viktig at du registrerer deg med mobilnummer og/ eller e-postadresse på Altinn -  MinSide.
Hvis du ikke henter ut posten elektronisk innen 2 virkedager, vil du få den tilsendt på papir.
Oppdatert: 21.10.2014 12:03
 
Meråker Kommune
7530 Meråker. Telefon: 74813200. E-post: postmottak@meraker.kommune.no Org.nr: 835231712
Åpningstider: 08.00 - 15.30 | Infotorg 09.00 - 15.00 | Nettstedskart
Meråker Kommune
7530 Meråker. Telefon: 74813200. E-post: postmottak@meraker.kommune.no Org.nr: 835231712